Πολιτική Επιστροφών

Δες ακριβώς τι ισχύει στο Zoélle, αν θελήσεις να επιστρέψεις ή να αντικαταστήσεις ένα προϊόν. 


• Επιστροφή προϊόντος

Μπορείτε να κάνετε επιστροφή προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Δεν πραγματοποιούνται επιστροφές χρημάτων. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αλλαγή με άλλο προϊόν παρέχεται πιστωτικό ποσό για διάστημα 12 μηνών.

Διαδικασία αλλαγής

Όλες οι επιστροφές πρέπει να  αιτηθούν πριν στείλετε τα προϊόντα σας πίσω σε εμάς. Σημειώστε ότι οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνον εφόσον:

  1. Έχετε επικοινωνήσει μέσω email στο zoelleclothingandmore@gmail.com
  2. Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος (συσκευασία και απόδειξη αγοράς, καθώς αποτελούν μέρος τους προϊόντος).
  3. Δεν έχει γίνει οποιουδήποτε είδους παρέμβαση στο προϊόν.
  4. Το προϊόν δεν αποτελεί προϊόν προσφοράς (ΔΕΝ πραγματοποιούνται αλλαγές καθώς και επιστροφές χρημάτων).
  5. Σε περίοδο εκπτώσεων οι αλλαγές πραγματοποιούνται μόνο με αντίστοιχα εκπτωσιακά ρούχα.
  6. Το προϊόν δεν έχει φορεθεί πέραν της δοκιμής.
  7. Αποστείλετε το προϊόν μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής με την οποία συνεργαζόμαστε με χρέωση παραλήπτη (δική μας δηλαδή). Η διαδικασία είναι δωρεάν. Για κάθε επόμενη αλλαγή, η χρέωση ανέρχεται στα 5€.
  8. Επιστροφή χρημάτων δεν είναι εφικτή.

Ελαττωματικά προϊόντα

Σε περίπτωση που φτάσει στα χέρια σας ελαττωματικό προϊόν (π.χ. φθορά κατά τη μεταφορά), επικοινωνήστε μαζί μας και το αργότερο εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και θα σας ενημερώσουμε για τον τρόπο αντικατάστασής του χωρίς καμία επιβάρυνση σε εσάς.

Αλλαγή / Ακύρωση παραγγελίας

Μπορείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει ετοιμαστεί για αποστολή.Στην περίπτωση που η παραγγελία σας έχει δοθεί για αποστολή δε γίνεται επιστροφή χρημάτων και η παραγγελία σας αποστέλλεται κανονικά.